Ve 4. B jsme si připomněli pro nás významný den 17. listopad. Nejprve jsme zhlédli video o sametové revoluci a následně si společně přečetli krátký text, ve kterém bylo mnoho nových informací. Poté každý sám zjišťoval význam symbolů spojených s touto událostí.
Následovalo rozdělení do skupin, kdy děti rozpoznávaly znaky demokracie (neboli svobody) a zapisovaly je do tabulky. Na závěr si každá skupinka vytvořila svůj obraz v barvách našeho národa za pomoci rozpouštění krepáku. Na něj po zaschnutí nalepovaly vystřižené klíče, protože právě jimi lidé při demonstraci cinkali.
Ve 4. B jsme si připomněli pro nás významný den 17. listopad. Nejprve jsme zhlédli video o sametové revoluci a následně si společně přečetli krátký text, ve kterém bylo mnoho nových informací. Poté každý sám zjišťoval význam symbolů spojených s touto událostí.
Následovalo rozdělení do skupin, kdy děti rozpoznávaly znaky demokracie (neboli svobody) a zapisovaly je do tabulky. Na závěr si každá skupinka vytvořila svůj obraz v barvách našeho národa za pomoci rozpouštění krepáku. Na něj po zaschnutí nalepovaly vystřižené klíče, protože právě jimi lidé při demonstraci cinkali.