V době, kdy na středních školách probíhají maturity, žáci našich 9. tříd prezentují své celoroční práce. V průběhu měsíce října až listopadu si vybírají téma, které je pro ně zajímavé, a pak za pomoci svých konzultantů z řad učitelů, vytváří své prezentace. Ročníkové práce jsou jednou z forem ověřování dovedností, schopností a znalostí žáka na konci školní docházky. I v letošním školním roce prokázali naši deváťáci velmi dobrou úroveň psaného i mluveného projevu.
Asi nejtěžší úkol pro ně však je, v závěru roku svou práci odprezentovat před svými spolužáky a učiteli. A protože máme velmi šikovné žáky, tak každý rok žasneme nad tím, jak vytváří stále dokonalejší práce a jak se z nich stávají uvědomělí mladí lidé, kteří již dokáží svou práci sebejistě odprezentovat.
Tak například jsme slyšeli prezentaci – Cukry v potravinách. Práce obsahovala grafy, zpracování dotazníků spolužáků, Verča jednozančně prokázala skvělé schopnosti, dokonce udělala během prezentace menší soutěž o tipování, kolik kostek cukru obsahuje 2 litrová cola a následně předala vítězi láhev 2 litrové coly.
Další velmi hezká práce byla od Rudy – práce z dějepisu- Vylodění v Normandii nebo Vítka – Příčiny snění.
Terka si zkusila práci učitele, učila tv – hodinu florbalu a konstatovala, že je to velmi náročné a nechtěla by se jako učitelka živit.
Nejlepší ročníková práce bude vyhodnocena na závěr školního roku v průběhu slavnostního rozloučení a předávání vysvědčení.
‚https://‘ “>
503 Celkem přečteno 1 Dnes přečteno